Godsamme! Lekker, dan.
Ben je maanden bezig met de herpositionering van je bedrijf.
Een nieuwe identiteit, een nieuwe naam, een nieuwe strategie, nieuwe proposities (ja zo heet dat, wist ik ook niet allemaal). En dus ook: een nieuwe website.
Ga je naar de schoonheidsspecialiste, de kapper, de nagelstyliste. Laat je je creditcard ronken bij Zalando. En zorg je dat je de beste champagne en de lekkerste worstenbroodjes in huis hebt. Alles voor de officiële livegang. Die belangrijke eerste druk op de knop. En wat blijkt?
Het belangrijkste gewoon vergeten! Het Manifest. Mijn Alles.
Dat verhaal dat leest alsof je leest uit eigen levenswerk, zo kreeg ik van velen terug. Waar brokken in kelen door opkomen, en meer dan eens een traan om rolde.
Uitgerekend dat Manifest staat niet op de nieuwe site (www.zoetzuur-kumpany.nl).
Balen, natuurlijk. Maar: ik ben niet voor één gat te vangen. Altijd denken in oplossingen. Samen met Herbert van Hoogdalem, Ruben Smeenk, Monique Koolen, Daan Blom en Wim de Kruijff van Opwolken ,Goof van Nunen, Willemijn Sas, Remco Beekman, Andriette Dobbelsteen, Roel van Rooij, Saloua Aarab, Inge vd Broek, Jacqueline Oldenburg, Yuri Vriesema en Jeroen Bullens kwamen we gelukkig op een briljante noodoplossing.
Check www.numetbijlage.nl – dan trek ik de kurk er nu eindelijk af!